Serwis szyb

Tylko oryginalna szyba zapewnia bezpieczeństwo

Tylko oryginalna szyba czołowa zapewnia pełnię bezpieczeństwa – dlaczego?

Szyba czołowa ma szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, powinna więc mieć określone cechy i musi być zainstalowana w odpowiedni sposób. Rekomendujemy wymianę lub naprawę szyby czołowej wyłącznie w Autoryzowanych Serwisach Volvo.

Paweł Powązka
Doradca ds. napraw blacharsko-lakierniczych
89 672 31 74
szkody@nordauto.com.pl

Mirosław Kaczyński
Doradca ds. napraw blacharsko-lakierniczych
89 672 31 74
szkody@nordauto.com.pl

Naprawa szyb samochodowych – Nord Auto Olsztyn

Szyby samochodowe każdego dnia narażone są na liczne defekty spowodowane nawet najmniejszymi odpryskami kamieni spod kół innych pojazdów. Najczęściej problemy występują na przedniej szybie, jednocześnie tej najważniejszej, bo odpowiadające za prawidłowe funkcjonowanie poduszek powietrznych podczas wypadku czy po prostu zapewniającej widoczność kierowcy podczas jazdy.

Zachęcamy więc do szybkiej reakcji i wyboru serwisu szyb Volvo w Olsztynie. Zadbamy wtedy o każde uszkodzenie, po prostu je usuwając. Chcemy jednocześnie podkreślić, że usługa nie potrwa długo, bo maksymalnie do 30 minut, a po defekcie nie będzie śladu.

Gdy naprawa nie jest możliwa, wymieniamy szyby na oryginalne

Przednia szyba ma szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażera, o czym już wspominaliśmy, dlatego w naszym serwisie rekomendujemy naprawę odprysków i pęknięć mających nie więcej niż 25 milimetrów. Jeżeli defekt jest większy lub znajduje się bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, wtedy zalecamy wymianę całej przedniej szyby.

Chcemy jednocześnie zapewnić, że wykonamy tę usługę szybko i skutecznie. Zaczniemy od demontażu uszkodzonego elementu, dbając o to, aby nie zarysować lakieru i karoserii pojazdu Volvo. Wymiana szyby samochodowej w Autoryzowanym Serwisie Volvo w Olsztynie zawsze obejmuje element nowy i oryginalny. Współpracujemy z producentem, ten dostarcza nam szyby dopasowane do danego modelu pojazdu.

Korzystamy z bezpiecznych, wysokiej jakości komponentów

Źle zamontowana szyba stwarza zagrożenie dla kierowcy i pasażerów, doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego przy naprawie szyby samochodowej oraz jej montażu korzystamy z najnowocześniejszych podkładów, aktywatorów i klejów ponadto zgodnych z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.

Dzięki temu wiemy, że montaż nowego elementu został przeprowadzony według zaleceń producenta! Gdy zauważą Państwo, że na szybie pojawił się niewielki lub większy odprysk czy pęknięcie, zachęcamy do wizyty w serwisie NordAuto w Olsztynie!

Po co Ci systemy bezpieczeństwa, skoro ryzykujesz ich prawidłowe działanie?

Za szybą czołową są zainstalowane zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Instalując nieoryginalną szybę, ryzykujesz nieprawidłowe działanie następujących modułów:

  • Kamera i radar
  • Lane Keeping Aid
  • System informacji o znakach drogowych
  • Aktywne światła drogowe
  • Układ Aktywnej kontroli prędkości jazdy
  • Alarm odstępu
  • City Safety

Odpowiednio profilowana szyba

W samochodach z wyświetlaczem przeziernym szyba czołowa musi być oryginalna, ponieważ tylko taka szyba ma krawędzie nierównoległe, dzięki czemu obraz z wyświetlacza nie jest rozmyty.

Pozwól klimatyzacji działać prawidłowo

Oryginalna szyba z odpowiednią przenikalnością światła chroni przed promieniami słonecznymi, dzięki czemu klimatyzacja działa optymalnie, co zapewnia cichszą i przyjemniejszą jazdę.

Odpowiedni montaż jest ważny

Szyba czołowa stanowi integralną część nadwozia i przyczynia się do zwiększenia sztywności strukturalnej samochodu. Musi być odpowiednio zamontowana, by nie mogła przemieścić się w razie wypadku lub kolizji.

WYMIANA SZYBY WYMAGA ODPOWIEDNIEJ KALIBRACJI SYSTEMÓW
Po wymianie szyby systemy bezpieczeństwa wymagają kalibracji, która musi być wykonana odpowiednimi narzędziami, a nieautoryzowane warsztaty mogą nimi nie dysponować.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Jeśli zdecydujesz się na wymianę szyby w Autoryzowanym Serwisie Volvo, możesz mieć pewność, że jest to oryginalna szyba Volvo, a do jej montażu użyto wyłącznie podkładów, aktywatorów i klejów zgodnych z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo zadbaliśmy o to, aby demontaż uszkodzonej szyby był przeprowadzony z największą dbałością o karoserię i lakier Twojego Volvo.

WYMIANA CZY NAPRAWA?
Jeśli szkoda jest niewielka, np. kamień wystrzelony spod kół innego samochodu spowodował odprysk lub pęknięcie szyby, możemy ją naprawić na poczekaniu. Warto to zrobić jak najszybciej, gdyż w przeciwnym wypadku może się okazać, że konieczna będzie wymiana całej szyby. Naprawa jednego odprysku lub pęknięcia zgodnie z najlepszymi standardami Volvo nie potrwa dłużej niż 30 minut i nie powinna zostawić najmniejszego śladu.

Zawsze zwracaj się do eksperta

OBSZAR ZIELONY Uszkodzenia szyby w obszarze zaznaczonym kolorem zielonym mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 25 mm.

OBSZAR ŻÓŁTY Uszkodzenia szyby w obszarze zaznaczonym kolorem żółtym mogą zostać naprawione, jeśli nie są większe niż 15 mm.

OBSZAR CZERWONY Uszkodzenia szyby bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, w pobliżu dachu lub słupków nie mogą być naprawiane – wymieniona musi zostać cała szyba.

Patrycja Bednarska
Doradca Techniczny
89 672 31 34
serwis.olsztyn@nordauto.dealervolvo.pl

Pozwól naszym specjalistom zaopiekować się Twoim Volvo!

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 89 672 40 41
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).