Assistance dla pojazdów marki Volvo – NordAuto w Olsztynie

Volvo Assistance to usługa obejmująca pomoc w nagłych i często niespodziewanych sytuacjach na drodze. Decydując się na skorzystanie z tej oferty, mogą Państwo liczyć na pomoc przez całą dobę, 365 dni w ciągu roku. Naszym nadrzędnym celem jest uwolnienie Państwa od kłopotu, jakim niewątpliwie jest naprawa samochodu zawsze, gdy awaria lub nieszczęśliwy wypadek wystąpi na drodze, a do najbliższego serwisu wiele kilometrów.

Nasza oferta obejmuje szereg usług, Volvo Assistance proponowane przez NordAuto w Olsztynie to kompleksowe działania mające na celu przede wszystkim zadbać o zdrowie, bezpieczeństwo i wygodę każdego kierowcy, który z tego dodatkowego ubezpieczenia korzysta. Co dokładnie możemy dla Państwa zrobić?

Pomożemy w nagłych przypadkach

Przede wszystkim pomagamy w nagłych, niespodziewanych sytuacjach związanych z awarią samochodu. Działamy w przypadku losowych zdarzeń wynikających z przyczyn wewnętrznych pochodzenia elektronicznego, mechanicznego czy hydraulicznego. Mogą nas Państwo wezwać, gdy samochód nagle odmówi współpracy. Jednak przyjedziemy również, gdy awaria będzie dotyczyć bezpieczeństwa na drodze, a nie samego unieruchomienia pojazdu.

Naprawimy wtedy na przykład światła przednie lub tylne czy pasy bezpieczeństwa. Zadbamy również o to, aby uszkodzona opona szybko została wymieniona na sprawne koło zapasowe, jeżeli oczywiście takie w bagażniku się znajduje. Co więcej, dowieziemy paliwo, gdy go zabraknie lub opróżnimy to niewłaściwe po omylnym zatankowaniu.

Skupiamy się także na pomocy po wypadkach, gdy doszło do działania siły mechanicznej w momencie zetknięcia pojazdu z innym pojazdem, pieszym, przedmiotem znajdującym się na drodze lub obok niej oraz zwierzętami. Działamy również, gdy pojazd ulegnie wywróceniu się po dachowaniu. To jednak nie wszystko, przybędziemy na miejsce, jeżeli samochód był celem działań osób trzecich, to jest wandalizmu czy włamania.

Oferujemy naszą pomoc w przypadku pożaru lub wybuchu pojazdu, co mogło wynikać z działania czynnika termicznego lub chemicznego. Chcemy jednocześnie zaznaczyć, że przyjedziemy na miejsce zdarzenia tak szybko, jak to możliwe. Dla nas nie ma znaczenia czy sytuacja wystąpiła w Polsce, czy poza granicami naszego kraju na terenie Unii Europejskiej i całej Europy.

Volvo Assistance to także pomoc techniczna obejmująca naprawy na miejscu zdarzenia, holowanie do najbliższego dealera Volvo, pokrywanie kosztów odbioru samochodu po naprawie i sprowadzenie części zamiennych.

Co więcej, zorganizujemy koszty Państwa powrotu do miejsca zamieszkania lub kontynuacji podróży, zorganizujemy i pokryjemy koszty transportu do hotelu i pobytu w hotelu lub zapewnimy i pokryjemy koszty pojazdy zastępczego.

Zorganizujemy pomoc medyczną poza RP!

W przypadku uszkodzenia ciała, jakiego doznali Państwo w wyniku zaistniałego zdarzenia drogowego poza granicami naszego państwa, jesteśmy w stanie zorganizować pomoc medyczną. Zapewnimy przede wszystkim informację medyczną, ale również zorganizujemy przewóz do najbliższego szpitala.

Nasza oferta obejmuje także organizację hospitalizacji, a na życzenie ubezpieczonego organizację przyjazdu i pobytu bliskiej osoby, gdy Państwo będą hospitalizowani. Wiemy, że obecność członka rodziny czy przyjaciela zawsze pozytywnie wpływa na okres rekonwalescencji. Zachęcamy więc do skorzystania z oferty Volvo Assistance u dealera NordAuto w Olsztynie!

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 89 672 40 41
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin