Niezawodność na lata

Sprawdź jak o nią zadbać

Volvo XC90

NIEZAWODNOŚĆ NA LATA – SPRAWDŹ JAK O NIĄ ZADBAĆ

By odczuwać jakość i komfort jazdy taką, jak podczas pierwszej podróży Twoim Volvo, trzeba cyklicznie dbać o serwis samochodu. Zobacz, o czym powinieneś pamiętać.

To już prawie rok

Jedenaście miesięcy korzystania z samochodu, warto pomyśleć o pierwszym przeglądzie, by mieć pewność, że wszystko działa poprawnie oraz zaktualizować system. Oprócz tego dobrym rozwiązaniem jest zawarcie spersonalizowanej i atrakcyjnej umowy serwisowej. To również czas na przedłużenie ubezpieczenia.

Dwa lata wspólnej drogi

Dwadzieścia trzy miesiące korzystania z samochodu i czas pomyśleć o kolejnym przeglądzie, by mieć pewność, że wszystko działa poprawnie oraz zaktualizować system. Pomyśl również o przedłużeniu gwarancji na swój samochód. To inwestycja, która z pewnością zaprocentuje.

Volvo V90

JUŻ TRZY LATA

Po 35 miesiącach użytkowania samochodu sugerowany jest kompleksowy przegląd – po to by cieszyć się niezmienną jakością i komfortem jazdy. Przegląd obejmuje:

  • Dożywotnią gwarancję na zakupione części
  • Przedłużenie działania aplikacji Volvo Cars (wcześniej Volvo On Call) na kolejny rok
  • Aktualizację oprogramowania, dzięki któremu Twój samochód będzie w pełni wykorzystywał zainstalowane w nim systemy bezpieczeństwa Ten czas to również kolejna szansa na przedłużenie ubezpieczenia.
Volvo XC60

CZTERY LATA, A TWOJE VOLVO JAK NOWE

Po blisko czterech latach korzystania z samochodu sugerowany jest kompleksowy przegląd – po to by cieszyć się niezmienną jakością i komfortem jazdy. Przegląd obejmuje:

  • Dożywotnią gwarancję na zakupione części
  • Przedłużenie działania aplikacji Volvo Cars (wcześniej Volvo On Call) na kolejny rok
  • Aktualizację oprogramowania, dzięki któremu Twój samochód będzie w pełni wykorzystywał zainstalowane w nim systemy bezpieczeństwa Ten czas to również kolejna szansa na przedłużenie ubezpieczenia.

Sprawdź jakie korzyści daje Ci korzystanie z usług Autoryzowanego Serwisu Volvo:

4+

To usługi serwisowe dla aut mających 4 lata lub więcej, możesz cieszyć się najwyższym standardem serwisu i skorzystać z wyjątkowych rabatów: do 25% na wybrane części zamienne i aż do 50% na usługę serwisową.

4x4

To oferta dla samochodów dwuletnich lub starszych z napędem 4x4. Dzięki niej możesz zyskać 30% na wybrane oryginalne części zamienne.

Dożywotnia gwarancja na części

obejmuje wady materiałowe i montażowe przez cały okres, w którym pozostajesz właścicielem samochodu, co zapewnia prawidłowe funkcjonowanie samochodu.

Czytaj dalej

Polestar na 14 dni

czyli możliwość bezpłatnego testowania optymalizacji Polestar, dzięki której Twój samochód zwiększy osiągi w aż 5 kluczowych obszarach pracy silnika. To gwarantuje nową dynamikę jazdy i bardziej ekonomiczne korzystanie z samochodu.

Czytaj dalej

Przedłużenie Volvo Cars App

Dzięki tej usłudze możesz zdalnie zarządzać samochodem – min. sterować klimatyzacją. Aplikacja Volvo Cars to także szybka pomoc na drodze, reakcja na sytuacje alarmowe, w tym także kradzież samochodu. Teraz przedłużamy ją w cenie przeglądu.

Czytaj dalej

Aktualizacja oprogramowania

zapewnia najlepsze działanie systemów samochodu oraz utrzymanie wartości auta na najwyższym możliwym poziomie. Tylko w Autoryzowanych Serwisach otrzymasz aktualizacje oprogramowania w cenie przeglądu.

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 89 672 40 41
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/forms/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie https://www.volvocars.com/pl/footer/polityka-prywatnosci. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin