
Volvo International Service Training Awards
VISTA to skrót od Volvo International Service Training Awards, wydarzenia zainagurowanego w 1957 r. jako konkurs mechaników Volvo w Szwecji. Dwadzieścia lat później, w 1977 r., rywalizacja obejmowała swoim zasięgiem już wszystkie kontynenty i przyciągała autoryzowanych dealerów Volvo z całego świata. Obecnie VISTA jest największym na świecie konkursem dla personelu obsługi posprzedażnej. Mimo że VISTA ma formułę konkursu, główną ideą jest motywowanie uczestników do pracy zespołowej w celu wzmacniania ducha współpracy i poczucia dumy, a także samodoskonalenia i rozwoju kompetencji. Dzięki VISTA pracownicy stacji obsługi mogą pogłębić swoją wiedzę i zwiększyć jakość pracy, co z kolei przyczynia się do wzrostu jakości obsługi Klientów i poziomu ich zadowolenia. Wysoko wykwalifikowani i zmotywowani mechanicy stanowią istotny element, umożliwiający stacjom obsługi Volvo sprawną diagnostykę i usuwanie usterek w pojazdach, przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych. Ich umiejętności mają decydujący wpływ na zapewnienie maksymalnej dyspozycyjności samochodów użytkowanych przez Klientów.








