Assistance dla pojazdów marki Volvo – NordAuto w Olsztynie

Volvo Assistance to usługa obejmująca pomoc w nagłych i często niespodziewanych sytuacjach na drodze. Decydując się na skorzystanie z tej oferty, mogą Państwo liczyć na pomoc przez całą dobę, 365 dni w ciągu roku. Naszym nadrzędnym celem jest uwolnienie Państwa od kłopotu, jakim niewątpliwie jest naprawa samochodu zawsze, gdy awaria lub nieszczęśliwy wypadek wystąpi na drodze, a do najbliższego serwisu wiele kilometrów.

Nasza oferta obejmuje szereg usług, Volvo Assistance proponowane przez NordAuto w Olsztynie to kompleksowe działania mające na celu przede wszystkim zadbać o zdrowie, bezpieczeństwo i wygodę każdego kierowcy, który z tego dodatkowego ubezpieczenia korzysta. Co dokładnie możemy dla Państwa zrobić?

Pomożemy w nagłych przypadkach

Przede wszystkim pomagamy w nagłych, niespodziewanych sytuacjach związanych z awarią samochodu. Działamy w przypadku losowych zdarzeń wynikających z przyczyn wewnętrznych pochodzenia elektronicznego, mechanicznego czy hydraulicznego. Mogą nas Państwo wezwać, gdy samochód nagle odmówi współpracy. Jednak przyjedziemy również, gdy awaria będzie dotyczyć bezpieczeństwa na drodze, a nie samego unieruchomienia pojazdu.

Naprawimy wtedy na przykład światła przednie lub tylne czy pasy bezpieczeństwa. Zadbamy również o to, aby uszkodzona opona szybko została wymieniona na sprawne koło zapasowe, jeżeli oczywiście takie w bagażniku się znajduje. Co więcej, dowieziemy paliwo, gdy go zabraknie lub opróżnimy to niewłaściwe po omylnym zatankowaniu.

Skupiamy się także na pomocy po wypadkach, gdy doszło do działania siły mechanicznej w momencie zetknięcia pojazdu z innym pojazdem, pieszym, przedmiotem znajdującym się na drodze lub obok niej oraz zwierzętami. Działamy również, gdy pojazd ulegnie wywróceniu się po dachowaniu. To jednak nie wszystko, przybędziemy na miejsce, jeżeli samochód był celem działań osób trzecich, to jest wandalizmu czy włamania.

Oferujemy naszą pomoc w przypadku pożaru lub wybuchu pojazdu, co mogło wynikać z działania czynnika termicznego lub chemicznego. Chcemy jednocześnie zaznaczyć, że przyjedziemy na miejsce zdarzenia tak szybko, jak to możliwe. Dla nas nie ma znaczenia czy sytuacja wystąpiła w Polsce, czy poza granicami naszego kraju na terenie Unii Europejskiej i całej Europy.

Volvo Assistance to także pomoc techniczna obejmująca naprawy na miejscu zdarzenia, holowanie do najbliższego dealera Volvo, pokrywanie kosztów odbioru samochodu po naprawie i sprowadzenie części zamiennych.

Co więcej, zorganizujemy koszty Państwa powrotu do miejsca zamieszkania lub kontynuacji podróży, zorganizujemy i pokryjemy koszty transportu do hotelu i pobytu w hotelu lub zapewnimy i pokryjemy koszty pojazdy zastępczego.

Zorganizujemy pomoc medyczną poza RP!

W przypadku uszkodzenia ciała, jakiego doznali Państwo w wyniku zaistniałego zdarzenia drogowego poza granicami naszego państwa, jesteśmy w stanie zorganizować pomoc medyczną. Zapewnimy przede wszystkim informację medyczną, ale również zorganizujemy przewóz do najbliższego szpitala.

Nasza oferta obejmuje także organizację hospitalizacji, a na życzenie ubezpieczonego organizację przyjazdu i pobytu bliskiej osoby, gdy Państwo będą hospitalizowani. Wiemy, że obecność członka rodziny czy przyjaciela zawsze pozytywnie wpływa na okres rekonwalescencji. Zachęcamy więc do skorzystania z oferty Volvo Assistance u dealera NordAuto w Olsztynie!

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 89 672 40 41

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

* Pola obowiązkowe

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Wpisz prawidłowy adres e-mail (np. jan.kowalski@workmail.com)
Wybierz kategorię
Wpisz wiadomosc

Administratorem Twoich danych osobowych pozostawionych w związku z wiadomością będzie Volvo Car Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa). Więcej ›

Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu: obsługi sprawy, w związku z którą do nas piszesz. W zależności od przedmiotu przedstawionej sprawy może zaistnieć różna podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych. Podstawą prawną przetwarzania może być art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) tj. wiążąca nas umowa lub podjęcie działań przed zawarciem umowy, jeżeli sprawa w związku z którą z nami się kontaktujesz dotyczy łączącej nas umowy lub podjęcia działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy. Podstawą prawną przetwarzania może być również art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udzielania odpowiedzi na kierowane pytania lub przekazywaniu informacji, jeżeli piszesz do nas np. w celu uzyskania informacji o naszych produktach, czy ofercie, a także art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. ciążący na nas obowiązek prawny, jeżeli sprawa, w związku z którą z nami się kontaktujesz, wynika z obowiązujących przepisów prawa, np. w momencie, gdy piszesz do nas z prośbą o realizację prawa, które przysługuje Tobie na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe również w celu poprawy jakości świadczonych usług, w szczególności obsługi posprzedażowej. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości udoskonalania świadczonych przez nas usług, w tym poprawy działania naszego biura obsługi klienta. Ponadto będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu możliwości ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, który stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą prawną przetwarzania w tym celu jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Przysługuje Tobie prawo do: dostępu do treści Twoich danych oraz prawo ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także - w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutajMniej ‹

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., ul. Puławskiej 558/560 (02-884 Warszawa) (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne; może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com; odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia); dane osobowe będą przechowywane przez czas potrzebny do realizacji naszych celów marketingowych lub do momentu skutecznego wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tym celu; przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności. Mniej ‹
To pole jest obowiązkowe
Zaznacz formę kontaktu
Zaznacz formę kontaktu

1 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przetwarzać Pana/Pani dane osobowe w celach marketingowych i miała możliwość przekazywania Panu/Pani treści o tym charakterze.

2 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez kontakt telefoniczny w formie połączeń głosowych.

3 Zgoda konieczna, aby Volvo Car Poland sp. z o.o. mogła przekazywać Panu/Pani treści marketingowe poprzez wiadomości e-mail/SMS.

Bez zgody oznaczonej 1 oraz co najmniej jednej ze zgód oznaczonych 2 i 3 nie będziemy mogli przekazywać Panu/Pani treści dotyczących produktów oraz usług marki Volvo wskazanymi powyżej kanałami komunikacji.

Dealer Nord Auto otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).